Torsdag

Idag äre torsdag, veckan bara spinger iväg och jag njuter av att vara ledig!
Igår spenderade jag min dag med Ida och Matilda vi fikade och pysslade vilket var jätte mysigt. När jag lämnat mina vänner åkte jag hem och lärde mig att laga skinksås och kan lova att det är det godaste jag har äte på länge. Sedan begav jag mig till Thurén och hänge där, vi bakade krokanrullar som kanske inte blev allt för snygga men de gick ju att äta i allafall. När det blev läggdax åkte jag hem till min pojkeo ch såg tv en stund med han innan det var dax för oss också att sova. Jaf förstår verkligen ingenting. Min pojke kliver upp 6 på morgon och jag kliver upp kring 10-10.30 men somnar precis lika fort som han när vi lägger oss vid 23 tiden. Helt sjukt!
Imorgon ska jag verkligen försöka ta mig upp tidigare än halv 11. Idag har jag än så länge inte hunnit göra så mycket, ska strax hoppa in i duschen och klä om och stoppa i mig linte lunch innan jag åker med mamma till Åmliden för invigning av en ny väg. Skulle tydligen bli bjuden på gofika och har ändå inget bättre för mig så kan lika gärna följa min kära mor. Har även hunnit med att busa med molly på morgon, hon blev helt galen där ett tag. hon hämtade pappas keps som blev hennes nya favorit leksak så jag tror pappa inte kan ha den på huvudet längre. hahaha

Ha en bra torsdag, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0