tröttis ..


Bion var hur bra som helst! kan verkligen rekomendera crazy stupid love :P Snygg kille i kostym kan ju vara det bästa ögongodiset som finns på en måndagkväll. Önskar bara att jag hade en karl i kostym som väntade på mig när jag komme hem, men inte ikväll men ger inte upp hoppet för det, en vacker dag tror jag nog att min pojke står där när jag minst anar det:)
Har i allafall befunnit mig hemma nu i dryga timmen och funderar lite över vad som händer och fötter i veckan. Ska jobba med indesign uppgiften som satan i gatan för att få brumma hem till lse och vara ledig några dagar eller ledig och ledig, kanske borde böjra tentaplugga. Gick i allafall in och kikade vad laborationen gick ut på och upptäckte att jag har gjort exakt denna uppgift för typ ett år sedan. Så det borde gå rätt fort att göra den igen :)

Nu ska jag skynda mig isäng innan jag somnar här liggandes i soffan, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0