Åh vad jag blir less!!

Sitter och luggar för fullt, i morogn äre tenta dax igen och denna gång i programmering. 
Det är inte alls lika lätt som man kanske tror att det är! 
Har sutte och mata in vad det står i boken, och försöker mej nu på att programera utan att tjuvkika på hur det ska se ut. Kan säga att det inte är felfria resultat jag skriver. Men är väl i allafall en bit på väg, alltid äre ju nåt man glömmer. Äre inte att deklarera variblerna rätt så äre nåt ; man glömt någerst eller så äre nå annat bajs som är fel.
Åh jag vill inte alls plugga den här skiten som jag inte ens kommer att klara! Längtar bara till i morgon när den är bortgjor och man kan lägga detta på hyllan tills man får resultatet.
Har lovat att Christofer ska få en valfri karta öl från bolaget om jag mot förmodan skulle bli godkänd. Ja egentligen borde det väl vara tvärtom att det skulle vara ett straff att ge han en karta öl men, klarar jag den här tenta så bjuder jag mer än gärna han på öl, för så glad kommer jag att bli.
 
Kylan har då lättat i allafall så nu törs man ju i allafall vara ute och ett stort + är att det snöar också :) underbart så fint å mysigt det är! Får bara mer julkänsla av all denna snö.
 
Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0