En spännande tisdag


Idag tog jag mig lite sovmorgon när jag ändå va ledig, kände mig hur trött som helst i morse men vid 10 klev jag upp och hoppade i träningskläderna och seda for jag ut på årets första löparrunda. Kan säga att det var jobbigt, men jag över levde i allafall :)
Väl hemma igen duschade jag innan jag drog in till lilla b och lunchade med Pauline :) Hade en mycket trevlig lunch, lite vardagslyx så där :P Under lunchen får jag i allafall ett samlat från äldreomsorgen där jag sök sommarjobb och hon ville träffa mig, så i morgon när jag kommer tillbaka från umä vid 3 snåret ska jag åka och träffa henne. Jag är lite nervös men de ska nog gå bra hoppas jag :P

Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med resten av dagen, de får jag väl se vad jag hittar på :P

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0