Fan va ja ha vare dukti i dah!

Jävlar i min själv vad jag ha vare dukti idag, efter att rummet va städa klart tog jag min an hallen och tvättstugan mest för hopp om att hitta min ring men den har inte vilja visa sig. Funderar på att sätta mig och leta i dammsugarpåsen nu och se om den kanske har slingt in där. Har tillbringar kvällen under min snuggrugg i soffan i de nystädade rummet och sett sherdil, vad länge sedan, och mina tänker förde mig till Olivia många gånder under filmens gång. Är helt slut i kropp & huvud så skulle gärna bara vilja lägga mig under täcket och sova men kanske är lite tidigt för de än. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAH, dej ska jag deportera till en öde jävla ö, KÖR

2012-03-08 @ 07:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0