Helgen som varit!

Helgen va helt underbar!  Vaknade 09,20 på lördagmorgon och klev då upp och gjorde det sista med kakorna som jag skulle lämna till mammas kollegor. Vid 10 åkte jag in på stan och lämnade dessa, samt att jag gjorde bort bolaget. Sedan åkte jag hem och fikade i soffan, städade lite innan jag och Molly gick på en långpromenad innan jag fortsatte att städa klart.
Vid 4 väckte jag min älskling och vi låg och pratade en stund innan vi tog oss upp ur sängen och beställde kolgrillat från golden. Seadn åkte min älskling på jobbet igen, har inte hunnit se han allt för mycket under helgen.
Vid 7 tiden rullade mina vänner in och vi hade en myckte trevlig kväll med olika spel, alkohol och sedan lite dansande på hottan, innan jag blev trött vid 1 och åkte hem. Jag var fan i mej duktig som plockade undan alla flaskor när jag kom hem så när jag vaknade på söndag så vare fint.

Söndagen tillbringade jag i soffan, under dagen kikade jag på tre filmer och åt lite godis. Vid 5 väckte jag Christofer och ordnade "frukost" till honom innan han drog. Jag köpte en pizza och satte mig framför tvn igen. Jag gjorde klart min lo-fi eftersom jag hade glömt att göra några sidor och sedan tog jag mej en välbehövd dusch.
Kvällen avslutades med popcorn och ytteligare en film, men först hade jag en samtal med Emil som ringde och va lite pratsugen då han satt på tåget hem. Pratade även med Eric under dagen och vi hade så mycket att säga att det blev ett samtal på nästan 40 min.

Helgen har i allafall vare riktigt riktigt bra, och nu äre bara att längta till nästa!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0