Internationella kvinodagen

8 Mars och jag vet typ hur många som helst som fyller år på denna dag. Har nydligen anlänt till umeå, skulel gå och  registrera mig på kursen som vi håller på att läsa men visade sig att jag redan är registrerad :)
Idag blire nog en lång dag här på uni då jag & Emma efter dagensföreläsning ska börja med lab 2, hoppas att vi är flitiga och får så mycekt som möjligt gjort :P
Ikväll måste jag även gå på gymet 40 min så jag inte behöver böta något denna vecka. Imorgon äre fredag och även då måste jag köra ett pass så jag inte åker på böter, har en förmåga av att bli lat på helgen så bäst att försöka göra bort passen innan dess. Imorgon blire i allafall fredagsmys och jag längtar!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0