Jobbar, jobbar, jobbar

Sitter hemam i soffan och arbetar på mitt digitala konstverk. Min första tanke gick inte som jag tänkt mig, så efter att ha pratat med Emma en stund gav hon mig lite nya tips på vad jag skulle kunna göra för något.
Mitt digitala konstverk kommer att föreställa en logotyp till våran webshop.

Tog visst en längre sovmorgon idag än igår, vilket inte alls var tänkt, var fortfarande riktigt trött när jag pallrade mig ur sängen. Min älskling ligger fortfarande och sover då han jobbar natt i veckan och inte kommer hem förrän just efter 7 på morgon. Insåg tidigare idag att vi de näsrmaste två dagarna kommer att gå förbi varandra. innan han ens har komme hem från jobbet så har jag redan åkt.

Nu ska jag ta mig lite eftermiddagsfika och sedan fortsätta med det här jävla konstverket så de blir klart.
Tjigneling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0