Ledig Onsdag

Idag är jag ledig och tog mig då en lite sovmorgon till just vid 10. Låg sedan kvar en stund i sägen och läste vk samt nå bloggar innan jag pallrade mig upp. Har ägnat förmiddagen och fram till nu med att STOR städa mitt rum i ett tappert försök till att hitta min försvunna ring. Ringen är ännu ej funne men jag fick då ett välstädat och mycket rent rum att gå och lägga mig i när kvällen kommer.
Ska förstäda letandet av ringern genom att fortsätta städa resten av nerdervåningen och hoppas att jag finner den och om jag inte gör det finns bara en sak att  göra, öppna damsugarpåsarna!

Önska mig lycka till med de fortsatta letande, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0