Måndag igen.

Har haft en långhelg som har gått i lungets tecken.
På fredag drog jag på gymmet på förmiddagen och en snabbis på stan under eftermiddagen. På kvällen hade jag fredagsmys med min älskling framför tvn.

På lördag drog jag återigen på gymmet och sedan blev det stan med Ida, denna gång hittade jag en tröja på lindex. Vi fikade på lilla b och sedan drog vi på seckondhand innan vi skiljdes åt.
Jag åkte hem och hjälpte pappa att instalera den nya diskmaskinen då vår förra valde att haverara på fredagen.
Sedan blev det tackos med päronen och Christofer och sedan ännu mer mys framför tvn.
Vid 10 snåret åkte jag och Christofer där vi återigen hamnade framför tvn, men blev ne hyfsat tigig kväll, vilket var skönt. I går söndag tog vi lite sovmorgon och bara låg och njöt på morgon, sedan gick vi ut på gubbens baksida där vi gjorde upp en eld och grillade korv. Sedan ringde mamma och bjö oss på vofflor eftersom de va voffeldan, så då vare bara att bege sig dit. När vi fikat tog vi det bara lungt innan det blev middag och sedan for pojken för att spela bandy. Jag och pappa städade lite, jag tog min vanliga söndakvällsdusch innan det blev filmtajm med lite popcorn i soffan :)  Och så var helgen slut, den gick för fort!

Är tillbaka i umä nu och har faktiskt vare flitit på morgon då jag skrivit min sprintrapport klar, så nu väntar jag bara på att gruppen ska dyka upp så vi kan göra den gemensamma rapporten och sedan äre klart för denna kurs!
Ikväll äre även hockey så kommer att bli bänkad framför tvn ikväll med, måste ju se hure gå för Saik mot Aik :)
Enligt dagens VF så har Saik spelat lite bättre än Aik, men de låg rätt jämna så kommer bli spännande.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0