Min fredag



Haft en gode skön fredag än så länge! Började dagen med att kliva upp 06,30 för att skjussa Christofer på jobbet då jag behövde låna hans bil idag. När jag kom hem hade jag pignat till och valde att bara ligga och se på tv i sängen till strax efter 8 då mamma kom hem från spinningen. Då bytte jag om och drog på gymet. Riktigt skönt att träna på morgon!  När jag kom hem duschade jag och gjorde mig iordning för att åka in på stan och vandra runt på marknan med Matilda en stund. Vi åt grillspett, testa langos för förast gången som var rätt gott, och självklart en munk slank de ner. Vi besökte även bolaget så nu är då de bortstökat inför helgen.
Vid halv 1 blev vi less och jag skjussade hem matte och for sedan hem.
Väl hemma vad jag duktig och damsög samt damtorkade i Christofers bil så får se om han märker nåt när han får tillbaka bilen :P Sedan damsög jag även hallen på nerdervåningen och lite i mitt rum innan jag hamnade framför datorn. Snart ska jag in på stan igen, lovade mamma att jag skulle handla till middagen, så är ju bara att görat!

Ikväll blire en lugn kväll, ska äta gekiska biffar & pären till middag. Sedan kanske jag tittat förbi hos tjejerna som sattsar på en tvådagars om jag inte blir liggande i soffan hela kvällen :P

Ha en bra fredag, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0