Onsda kvällen var nice!

Igår kväll efter middagen åkte jag och hälsade på min vän Olivia :) Vi pratade om gamla goa minnen, hon visade mig hur draw domething funkar och hon bjö på fruktsallad. Det va en mycket trevlig kväll!

Jag åkte hem och tog det lugnt en stund innan jag strax före tolv åkte till christofer för att krypa isäng, men där visade det sig att sängen saknade sängkläder och täcket var borta. Jag smög omkring i källaren och tvättstugan för att försöka hitta nåt att bädda med vilket inte var nåt större problem. Det som var mest svart att hitta va vart svärmor lagt täcket. Jag letade säkert nästan 10 min innan jag spg att det hängde ute på vädring. Tog in täcket och började bädda, när jag va klar komme gubben hem från jobbet, så då vare bara att krypa ner.

 

Hade egentligen kursintroduktion idag, men valde att stanna hemma, då jag gissar att den inte varade så läge, så käntes onödig att åka, men vem vet jag kanske missade nåt viktigt....

 

Nu ska jag föröska hitta på nåt att göra under dagen :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Emma Å

Haha jo du. Kursintroduktionen varade en kvart, sen vart det föreläsning till klockan 10!

Han lägger upp powerpointen på moodle så du missade nog inte så mycket. Förutom alla ljudspår han spelade upp ;)

2012-03-29 @ 12:03:50
URL: http://fireflying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0