Päronen är tillbaka ..



I gårkväll anlände mina päron tillbaka. När de landat fick vi lite presenter, jag fick en D&G väska, escadas nya parfym "island kiss" samt en t-shirt och även spriten & godiset jag beställt från taxtree, men det sistnämnda får jag ju faktiskr dock betala för. Christofer fick ett CK skinbälte samt sin stock snus från taxfree.
När vi fått våra grejer så tog vi fram smörgåstårtan som jag hade gjort och smakanske de på den.
Blev sedan en tidig kväll eftersom jag va as trött, så somnade innan kl 23 och det var ett tag sedan.

Idag har vi arbetat på med hi-fi och vi är klara. Nu sitter jag och komponerar lite texter av de punkter som jag har till kravspecen, detta ska vara klart tills i morgon då vi ses efter redovisnigen av lab 2. Men känner min än så länge lung då jag bara har en punkt kvar att skriva om. Sedan ska jag städa mitt rum och bädda rent i våran säng :) Ska bli så skönt med nybäddat. Kvällen kommer sedan att avslutas med en dusch och kvällsfika :)

Imorgon blir en sännande dag, först ska vi redovisa lab2, där vi inte har förberett oss utan bara kommer att improvisera, alltid lika spännande. Sedan ska vi försöka sätta samman kravspecen och om vi då blir helt klara så tar vi helg :) Och om vi inte blir klara allt för sent så ska jag göra Emma sällskap på stan en sväng.
På kvällen ska jag göra en tillf'llig comback på Statoil då de har p-möte i morogn och Ola ringe och frågade om inte jag kunde ställa upp och jobba under den tiden. Måste erkänna att jag blev lite glad att de frågade mig, och det gäller ju endast 2 timmar så då äre klart att jag ställer upp.

Nu tillbaka till textkompromerandet...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0