Redovisnings onsdag

Tillbaka i umä nu, har sutte och förberet mig lite inför redovisningen som börjar om 55 min.
Hoppas på att någon fler ut gruppen ska dyka upp snart så jag inte behöver vara så ensam :P

Idag blir en spännande dag, först redovisning och sedan 12.32 tåget hem för att kl 15 träffa en av cheferna inom äldreomsorgen där jag sökt sommar jobb, ska bli spännande att höra om jag får nåt. Är lite nervös redan nu, men ska nog gå bra. I morse va typ Christofer med taggad än jag på att träffa chefen, men jag va väl för tröff för att ha hunnit känna efter.

Fick även igår veta att Emil klarade tentan som han gjorde för nån vecka sedan och han är nu klar med studerena bara en liten del av exjobbet kvar. Ioch med att han klarade tentan så kommer även han upp nästa vecka och fira påsk med oss!! :D :D känns super kul att vara hela familjen igen och även några fler :)

Ha en go onsdag i allafall!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0