Torsdag 1/3


Då var vi inne i den tredje månaden för 2012. Idag valde jag att stanna hemma från umeå och dagens föreläsning, tog i stället en liten sovmorgon till kvart över 9 och sedan låg jag kvar och baja njöt.
Hade tänkt åkta på gymmet dirket men påväg från christofer och hem för att hämta gymkläderna blev jag lite lat då jag kände lite huvudvärk, så valde att stanna hemma. Gjorde mig i stället en stor filtalrik och satte mig framför tvn och bara tgo det lugn. Nu har jag förflyttat mig till köksbordet som ska vara min arbetsplatsidag då jag tänkte att jag skulle påbörja och helst av allt slutföra laboration 1 på denna kurs.

Ikväll ska jag följa Pauline och kika på årets uppstättning av codan :) Längesedan jag var och kikade på den så ska bli kul! Bra belöning att se fram emot efter att ha jobbat med labben.
Nu ska jag sätta fart så något förhoppningsvis blir gjort, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0