Torsdag 22/3


(Jag & Elin igår när vi arbetade som flitigast)

Sitter för tillfället i labsalen och läse vk.se samt kikar bara allmänt runt på internet för att fördriva tiden i väntan på att lektionen ska börja. Sov så fruktansvärt gott på bussen ner idag, plockade fram min uppblåsbara nackkudde och de var en höjdare! Måste göra det till en vana att blåsa upp den på morgon, känner mig inte alls lika stel i ryggen efter att ha sovit med den då jag slipper ligga som en ostkrog på sätet.

Idag blir en spännande dag, har sutte och kikat igenom de inlämnde textren som resten av min grupp har skrivit så nu ska det bara gå att få ihop till en text, men inget är ju omöjligt!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0