Äntligen fredag!

Äntligen äre fredag och även om jaghar fredags känsla så känns de som att jag inte får hel förrän i morrn dö jag har skrivit klart tentan. Skönt att den är på morgonen i allafall :) Va uppe före tuppen idag, skulle skjussa min älskling till viacon eftersom de skulle åka på firmafest till Boden. Medd etta så har jag fått låna ny bilen tills i morrn när han är tillbaka och de känns jätte kul! Ska ut å provköra lite sen, och överraska gubben min med att tanka upp den hade jag också tänkt. När jag komme hem i morse slog jag på tvn och so de en timme på soffan innan det var dag att dra igång tenta plugget. Mne innan viskade en fågel i mitt öra att resultatet från omtentan i affärsutveckling hade komme, och som jag hade hoppats pånså gick jag ett G!!! Känndes riktigt skönt, och fick lite extra energi till att klara morgondagens tenta. Har nunpluggat konstant i 2,5 timmar, så nu tänker jag ta en dusch å kanske äte lite innan jag fortsätter. Har lyckats gå igenom allt nu tror jag, så ska bara repetera. Får göra som när man va lite att mamma eller pappa får förhöra mig ikväll. Ha en bra fredag! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0