Lördag

 
(Viggan & Christofer innan avgång, checka in viggans snygga bag!!)
 
Då vare helg igen och jag tog en lite längre helg då jag skippade umä i fredags. Tog i stället en skön sovmorgon tillsammans med min älskling. Gårdagen va rätt lugn, på kvällen hängde jag hos Matte en stund vilket var mycket trevligt och allt för länge sedan. Hämtade pojken när han slutade jobba 21,30 och sedan åkte vi till han, där vi tittade på tv och surrade med svärföräldrana vid halv 12 skjussade jag Christofer till knuten för tt träffa Viggan och gänget även jag följde med in en stund innan jag åkte hem till svärfar igen och såg film med han en stund innan jag la mig. Vaknar sedan vid 04,30 och började fundera vart min pojke egentligen håller hus men somnar om och vaknar 15 min senare av att han ringer och vill att jag ska låa upp dörren. Kan lova att det var en kall pojke som kröp ner hos mig och för en gång skulle ville ligga riktigt nära. 
 
Tog en sovmorgon idag till 11 och sedan har vi mest tage de lugnt. Christofer ha gjort sig redo för att åka till Umä med viggan och grabbarna men jag ides inte följa med. Stannar hemma och tar det lugnt i stället. Tycker det är jobbigt att åka till umä på helgerna då jag annars är där varje dag. Hängde os Viggan en stund innan de packa in sig i bilen och rullade iväg. 
Jag åkte då hem och lyckades komma passande till fikat :) Nu ska jag fixa nå saker med datorn som jag har tänkt göra i flera veckor man aldrig tage tummen ur röven. Vad som händer i kväll få tiden utvisa :)
 
Tjigneling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0