Myskväll

 Har tage det lugnt ikväll, vid 19 tiden gick jag över gatan till Lisa & Emelie och surra med dom en stund. Sedan bestämde vi oss för att åka på statoil å köpa nå gotta å hyra en film, så dagt och gjort. 
Vi kikade på wanderlust som till en börja va helt okej men sedan spårade det och blev en hel tokig film. 
Fick i allafall några skratt men var inte den bästa film vi sett. När jag komme hem kikade jag klart på filmen som päronen satt å kika på, innan jag slog en pling till Christofer och hörde hur det gick för dem. De var precis på väg att åka in mot stan för att gå på olles så han skulle höra av sig när de va på väg hem i stället.
 
Sedan dess har jag sysslat med att knopa ihop en ny header här på bloggen, när jag äntligen ha fått den någorlunda som jag vill ha den så börjar programmet att lagga så därför den kanske blev lite pixlig, men orkar inte fixa de nu så nu får stå ut med de. Ska krypa ner under täcket nu å kika på nå serier tills jag somnar.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0