Onsdag 28/11

 
Tog en  skön och behövlig sovmorgon i morse inna jag klev upp och gjorde nå frukost. Har spenderat dagen i lycksele idag och började då dagen efter frukosten med att plugga en stund. Tog sedan en paus och for på dollarstore där jag köpte ljusmanchetter med prismor på till min kandelaber och hittade även lite annat också. Promenderade sedan hem i det härliga vädret med 6 minus grader och fallande snö samtigti som det häll på att bli skymning så de va rätt så mysigt. Hemma så strossade jag runt och filosoferad för mej själv innan Christofer kom och gjorde mig sällskap. 
Efter middagen så gjorde jag en bountyboll deg och medans den stog och kyldes ned så pluggade jag lite till. 
Ringde min bror för att kolla om jag hade översatt litteraturen på ett vettigt sätt och de samtalet varade visst ca 30 min. När vi pratat klart skyndade jag mig att börja rulla bountybollarna och göra dem färdiga så nu de ligger en låda i frysen, mums!
Har även hunnit med två av mina tre saker på dagen göra lista men det sista får jag väl helt enkelt ta i morgon eller på fredag. Snart blire väl nå kvällsfika och sedan dag att sova. Tjigeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0