Barnen på biblioteket

Iförmiddags så var jag på biblioteket och pluggade fram till lunch. Medan jag satt där var det några skolklasser som besökte biblioteket. Några pojkar kom och satte sej i bordet bredvid mitt som har en utsikt över torget. Efter en stund händer något intressant...
Kille 1: kolla där kommer det några med en massa ballonger!!! 
(jag kollar ut genom fönstret där "coola" högstadiekillar kommer gående
kille 2: määh det där är ju inte ballonger!
kille 1: men vad är de då? det ser ju ut som ballonger?
kille 2: det är ju kondomer.
kille 1: jaha, vad är kondomer ? 
kille 2: ja det får du väl veta nån dag
fröken: men du kan väl berätta för kille 1 vad en kondom är?
kille 2: ja, en kondom är som en ballong som killen sätter på snobben för att inte tjejer ska bli med barn .... vid samlag. (tystnade uppstår)
ja men det är inget tjejer kan ha, för dom har inget att sätta fast den på. 
kille 1: jaha men oj kan kondomer bli så stor om man blåser upp dom..
OJ nu sprack en av deras kondomer, titta! 
 
Haha ja det var ganska så roligt att lyssna på hur de pratade.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0