Börjar dagen som aldrig förr

Har börjar dagen som jag aldrig börjat den förr ... har nänligen varit uppemed tuppen, följde mamma på ett spinningpass och har därmed gjort mina 3 träningspass för denna vecka. Känns skönt nu så här i efterhand att man varit se duktig. Men känner hur tröttheten smyger på, blir nog en tupplur på tåget till ume lite senare. 
 
Ska nu äta lite frukost framför tvn innan jag duschar och gör mig redo för dagen. Vid halv 11 går tåget mot umeå som jag ska åka med för att vara på ett semenarium innan jag tar helg. När jag kommer tillbaka till Lycksele ikväll ska jagtill svärföräldrarna på middag, eftersom mamma reser bort och pappa kom igår ihåg att de skulle ha surströmingsmiddag på jobbet ikväll, så Chrisotfer va snäll och bjöd in mej till dom :) 
 
Idag är det fredag och Godismonster som jag är tänker jag köpa mej nå karameller idag :D hihi
Ha en bra fredag! Tjigeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0