Effektiv förmiddag

Känns som jag har hunnit en hel del så här på förmiddagen. Började med en sovmorgon till 10som jag tycker att jag var värd! Sedan efter lite frukost så for jag först på dollar med hittade inte så mycket förrutom hund en å nå karameller. Sedan bar det av till stan där jag först gick till Lybo för att lämna papperna om lägenheten, gick väl rätt bra förutom att de kanske vill att mina föräldrar ska stå på kontraktet tills jag fått en fast lön, detta för att de är oroliga att vi inte kommer ha råd att betala hyra.... Hum blev lite sur över att de tror de, man är väl inte så dum att man flyttar om man vet att man inte har råd. Men vi kommer i allafall att få våran lägenhet, vilket är det viktigaste!

Efter besöket på Lybo vandrade jag till Åhléns för att lämna tillbacka min uppblåsbara nackkudde som jag köpte i förra vecka eftersom det blivit ett hål i den. Var då inga problem att få en ny så nu hoppas jag bara att den ska hålla. Mitt sista ärende i stan var på Sofies underwear där jag köpte mig en ny bikini eftersom mina gamla har blivit för små.... Blev i allafall en jättefin bikini som satt perfekt så nu ärr bara att börja bada :) har nu kommit hem och ska koka ihop nå lunch och sedan blire nog lite bakning :) idag kommer nog även min nys mobil så får hämta ut den i eftermiddag :D så kommer väl sitta å pilla på den hela kvällen, kan tänkas :p fast får då absolut inte glömma bort att jag ska jobba på Statoil kl 19 -20 ikväll, har redan glömt de två gånger idag, så hoppas jag inte glömmer de nå mer skulle vara pinsamt om jag glömde det helt och inte dyker upp. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0