Effektiv måndag

Har varit full fart idag. Förmiddagen har gått åt till att vara på examinerande seminarium som jag tycker gick bra, och gav en hel del inför de kommande uppgifterna. När klockan var 12 så var vi färdiga och jag vandrade till tågt för att ta mej hem. Väl tillbaka i Lycksele så gick jag till skatteverket och hämtade ett papper och sedan upp på lärcentrum för att lämna dessa papper i hop om att jag ska få pendlar bidrag. 
Gick sedan en snabb sväng genom stan och införskaffade mej en ny nackkudde eftersom den jag hade gick sönder i förra veckan. Kan lova att jag inte alls sovde lika gott på bussen idag utan kudde.
 
Väntar på att pappa ska komma hem så det blir middag och sedan ska jag på Ica och hämta ut mina skor som jag beställde förra veckan :) Sdan blir det Core för hela slanten ikväll! 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0