En helt vanlig torsdag ...

 
Igår var jag en hel dag på Universitetet, hann med 2 vanliga föreläsninger, 1 gästföreläsning som var grumt bra! samt att jag hann plugga med Emma Å en stund innan jag åkte hem med mamma. Hemma i Lycksele igen åt jag uppstektpalt till minddag innan jag bakade en Pollychokladkaka och såg på Johan Falk och vips var det läggdax.
 
Idag arbetar jag hemifrån, tog en sovmorgn till 9 innan jag läste klart kapitlet jag påbörjade igår. Har nu äte lite gröt och en korvsmörgås till lunch och städat undna i köket så nu äre bara att fortsätta läsa de återstående kapitelen.
Ikväll ska jag och Pauline kika förbi på Audio video som har Laides Night, kan bli spännande å se vad de erbjuder :) 
 
Imorgon är den efterlängtade fredagen här, dock har vi obligatisorisk närvaro,eftersom det är seminarium men fan så skönt de ska bli att åka hem sen och bara mysa med pizza till middag och sedan nå gotta att snaska på framför tvn.
 
Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0