Moment 2

Förre veckan så avslutade vi terminens första moment med en tenta på torsdagen samt en redovisning på fredagen. Jag kan säga att på onsdagkväll var jag så spy less på att plugga så jag ville inte göra annat än att bäönna upp boken, men på torsdagen var det i allafall dax, svarade på nästan alla frågor så hoppas nu att det gick bra så jag blev godkänd. Fredagens redovisning gick i allafall mycket bra men som alltid blir man nervös just innan ens grupp ska upp på scenen.  Har legat utslagen hela helgen efter förra mosterveckan. Har tillbringat helgen med att måla ett nyckelskåp, hallen, städat samt myst med min älskling.
 
Idag äre åter igen måndag och då bar det av till umä igen för att ha kursintroduktion på moment två. Veckar som en intressant kurs, men ett är då säket och de är att det inte är någon ligga på lat-sidan kurs de här. Har redan nu börjat att läsa mej igenom kursboken som är X- antal sidor, och inte nog med de så är den på engelska också, vilket tar extra lång tid att läsa. Ska strax forstäaa läsa en stund innan det är dax att hämta mamma, äta, träna och lite senare inta sängläget.
 
Hoppas ni andra har en fin måndag i det regninga vädret!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0