SÖndag

Dagen bara rullar iväg, kanske beror på att vi tog en låång sovmorgon i dag också, men det var riktigt skönt!
Har spenderat dagen med att skriva klart´den sista frågan på uppgiften till i morgon så nu äre klart. Sedan har jag vare en sväng hos Christofer och surra lite med hans föräldrar samt att jag hämtade tvätten jag hade där. Våran tvättmaskin gick helt sönder i början av veckan och det började bli tomt på rena sockar och underkläder så fick akut låna deras maskin så nu klara jag med mej kläder tills i veckan då den nya tvättmaskinen kommer :) 
 
Blev även bjuden på palt middag hos svärmor på tisdag å det vet hon att jag inte kan tacka nej till så jag kommer absolut att infinna mej, visste inte hur skoldagen i ume såg ut den dagen, men tänkte att de skiter jag i jag måste var hemma till middag för att få nå palt. Men som tur va så vare bara ett förmiddagspass den dagen :) 
 
Ikväll blire en dusch samt ett fotbad och sedan mys framfrl tvn. Kanske bakar en kalddkaka eller nåt att smaska på. Om ni underar varför jag både ska dushca och ta ett fotbad så beror det på att förra söndan så gjorde jag å christofer en baby foot, och det har börja lossna så mycke gamskin från mina föttre så måste nog ha ett separat bad för att få bort de :P Men mjuk å go blir dom.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0