Spännande fredag

 
 
Fy fan vad jag har sovit gott i natt! Vet inte vad det berode på men oj vad jag kände mej utvilad när klockan ringde vid 9. Steg upp och åt frukost och surrade med svärmor en stund innan hon var snäll och skjussade hem mej. Sitter nu hemma och kollar igenom datorn lite och ska snart gå i duschen. 
 
Ska luncha med mamma idag, och sedan ska vi väl göra en snabbis på stan. 
Kl. 14 händer det mest späänande på hela dagen och kanske hela veckan. Jag och Christofer ska åka och kika på en lägenhet som ligger på villaryd. Känna jätte spännande, så hoppas att vi tycker om den, så blir det flytt inom en viss framtid :) 
Ikväll äre fredagsmys som alla andra fredagar, vilket också kan räknas som varjeveckas höjdpunkt. Kommar börja kvällen med att äta en supergo middag med mina föräldrar, det kommer att servaeras lax, vilket är bland mina favoriter. Min kärlek kommer också att göra oss sällskap då han också är ett fisk fan :P 
Sedan får vi se vad resten av kvällen och helgen bjuder på:) men har en känsla av att den kommer bli bra!
 
 
Ha en trevligt fredag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0