Tillbaka blick ...

Kollar tv-tablån för kvällen och ser att filmen "har du hört ryktet om Morgans" visas på 3an. 
Har redan sett den två gånger om jag inte misstar mig. Den filmen känns lite speciell då det är den filmen som jag tog med mig första gången jag skulle umgås med Christofer. Glömmer nog inte den kvällen på länge.
Minns att jag var as nervös för att fara dit, det pirrade som fan i magen och när jag svängde upp i kroken på hans gata funderade jag på att vända hem för jag visste inte om jag skulle våga gå in. 
Tog mig i allafall in, vi stängde in oss i hans rum och startade filmen. Vi satt på varsin sida av sängen till en början, men under filmens gång mökade vi oss närmare varandra. Minns att jag funderade länge på om jag skulle våga ta tag i hans hand, men som tur var så kände jag hur någon annan tog tag i min hand först. 
Får fjärilar i magen nu bara jag tänker tillbaka på den kvällen :)
Tjigeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0