12 september

 
Går kvällen var lung och skön, såg först änglagård innan jag åkte till Christofer där vi började titta på en intressant dokumentär innan det var dax att gå isäng. Har sovit så otroligt skönt inatt, sov verkligne som en stock och märkte inte äns att christofer for på jobbet. Åt fruskot med svärmor och innan jag åkte hem och har försöka komma någon vart med budgeten. Har kommit rätt långt nu tror jag, ska bara försöka få ihop den nu, så äre klart sen. 
Har hunnit vara på stan en snabbis då jag läste i annonsbladet att skolstället hade flyttrea så tänkte att rätt vare ä så hittar jag mej nå skor på rea men icke gjorde jag de. 
 
Hade tänkte mej ut å springa idag eftersom det är så otroligt fint väder men kan lova er att jag har se ont i låren efter gårdagens träning så tror jag måste avvakta tills i morrn me de.
 
Tjigneling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0