En bra dag

Dagen har bara spunge iväg, när budgeten var färdig så bytte jag om till mina löpakläder för att ta mej ut, men eftersom jag fortfarande hade så ont i höger lår så smorde ja på nå tigerbalsam först och det gjorde nog susen. Kände hur det började hetta upp medan jag klädde mej klart. Eftersom det fortfanade gjorde lite ont när jag börjat springa så valjde jag att ta en lungnara och kortare teräng än vad jag först hade tänkt. Kom hem igen efter 32 min och har då kämpa mig igen 4 km och de gick som smör i skolsken. Strtchade ordentligt när jag kommit hem för att undvika en ny träningsverk i morrn. 
 
När jag varvat ned kom pappa hem från jägarskogen och vi åt lunch tillsammans innan jag hoppade in i duschen. 
Var otroligt skönt att duscha så stod där länge och med riktigt varmt vatten. Har sernare under eftrmiddagen pysslat på med att måla naglarna och har precis bakat klart en kaka som en blev så fager men tror den kommer smaka gudomligt :) 
 
Inväntar nu att mamma ska komma från arbetet så det blir middag innan jag ska tillbringa kvällen med mina vänner Pauline & Olivia :) Var länge sen jaf träffade båda så ska bli riktgit roligt :) 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0