Fredag

Skolan har dragit igång igen och det känns helt okey, med tanken om att det är sista året så får man extra energi och ger järnet. Idag Är jag ledig (ska väl jobba hemifrån) så tog en sovmorgon. Vakande av en hemsk mardröm om att jag blev dumpad av min stora kärlek och var helt förstörd, det är gånner som denna man är glad över att drömmar inte är verklighet. Kollade mej mejl på morgon och har fått veta att jag klarade tenta helvetet som jag skrv förra veckan! Jag är så otroligt lycklig och tro mej detta ska firas!! 
 
Ska börja firandet med att ta en dusch och sedan blire nog en sväng om på stan. Resten av dagen får jag se vad den erbjuder :P Ha en bra dag, Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Found ya! mohaha, känn dig stalkad! ;)

Svar: Bra att du lämnar fotspår så nu kan jag stalka dej å ;) Mohaha
Emma Bäcklund

2012-09-10 @ 20:27:59
URL: http://sundayblues.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0