Tisdag

Är inne på andra veckan av skolan nu och känns riktigt bra, speciellt då jag jobbar hemifrån mesta dels av denna vecka. Tog en sovmorgon idag och sedan hamnade jag framför datorn och vips hade klockan sprunge iväg till 12 å de va dax att äta nå. Håller på vila maten nu för att sedan röra på fläsket, måste forstätta att hålla igång nu så jag inte håller på hela dagen för att ta mej runt lidingöloppet om några veckor. 
 
Hittade här om dagen en lägenhet som vekarade intressant, kollade med Christofer vad han tyckte om den och idag när jag skulle göra en intresseanmälan så var den självklart borta, förstod väl jag de, så bra till som den låg.
Men bara att hålla ögonen öppna och vänta in en ny.
 
Hoppas ni får en bra dag i det halvgråa vädret, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0