Finally Friday

Äntligen äre fredag igen :) Jag får en så härligt känsla när man vaknar upp och inser att det är fredag. 
Har hunnit med att tvätta och arbeta på förmiddagen så nu ska jag snart ta lunch och vandra ner på stan för att lifta med mamma till furuvik. Har hittat ett recept på en smaskig kaka som jag måste testa och då passar det ju inte bättre än på en fredag. :) 
 
Min älskling skulel åka till Arjeplog för att arbete idag och han ringde för en stund sedan och meddelade att han inte kommer hem till middagen, inte ens ikväll. Sen fick dom se om dom kunde komma hem i morrn eller om de skulle bli på söndag. 
Ja det var väl inte så roligt, men det blir ju mer peninga för gubben min och vem vet kanske en lyxigare fördelsdagspresent åt mej ;P hihi 
 
Fick även nyss ett samtal från Lycksele lärcentrum där de undrade om jag vill vara med på nån typ av högtidsdag den 13 juni. Jag skulle berätta lite om mitt ex-jobb, bli bjuden på lunch och även få en gåva :P 
Tycker det lät som en trevlig stund så kunde ju inte tacka nej till detta. 
 
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0