Fredag

Äntligen kom fredagen igen!
Har börjat dagen med att löpa 4 km, och det kändes riktigt bra för att bara vara andra gången som jag springer på väldigt länge. Dock tog det ju emot, men ändå bra. Har precis äte frukost och fick sån himla längtan efter varam sommardagar då man kan liggga på balkongen och sola, äta lunch på uteserveringar och bara må. Men inte långt kvar nu :) Första maj till veckan och bara en månad kvar snart av examensarbetet. 
Examensarbetet flyter på bra, ligger bra till enligt min tidsplan vilket känns skönt. Då kommer jag förhoppningsvis hinna bli klar med det i tid :) 
 
Igår bokade jag en flygbiljett till göteborg den 16 maj. Både Emil & Eric ska speinga göteborgsvarvet så jag pker ner och hejar på, kanske shoppar lite och ett besök på liseberg är bara ett måste! :) 
Känns dock lite tråkigt att Christofer inte kan följa med, men nästa gång kanske :) 
 
Nu in i duschen och sedan arbeta lite innan hela dagen ha sprunge iväg
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0