Länge sedan sist

Ja nu var det verkligen ett bra tag sedan, men har varit riktigt mycket att göra de senaste månadern.Här kommer en snabb uppdatering.
 
Januari: 
Firade nyår i borgafjäll med ett otroligt härligt gäng och kunde inte börja det nya året på ett bättre sätt. 
Väl hemma i lycksele igen, gick flyttlasset direkt vi kom till stan. Jag och min älskling blev äntligen sambos. 
Tror vi sov två nätter i vårt nya hem innan vi tog med mina päron till Sundsvall för att besöka ikea. 
Tycker att vi har fått det rikigt fint hos oss. Sovrummet tycker jag bäst om, det känns så mysigt och fint. 
 
Februari: 
påbörjade två kurser som tog upp den mesta av min tid. I den ena kursen skulle vi skapa en hemsida med minst 30 sidor och innan dess skulle vi designa den och göra användartesteer. I den andra kursen skulle vi skapa ett tv program. Den här kursen var riktigt rolig, och det känndes spännande att en av vårade lärare är projektledare för SVTs gokväll. Vi skulle sända ett 30 minutersprogram live via nätet. Det gick riktigt bra och ni kan se programmet här
 
Mars: Kurserna sträckte sig även under denna månad så det var fullt upp med dem. Jag tog en weekend semester med Åsa, Jessica och Olivia till Prag. Otroligt fin stad, fick se mycke och hade otroligt roligt. 
När månaden nådde sitt slut och de två sista veckorna bestod av skola från morgon till kväll så var det skönt när det var över och jag fick en lung och solig helg i Insjön med min älskling och hans föräldrar. 
En vecka senare var det påsk och min bror eric med tjej kom upp från götetborg. Moster carin och kusin Ulrica kom från stockholm och moster Märsta & Anders kom från sundsvll. 
Med mästa och andres hade jag även gjort en liten beställning från ikea som jag blev mycket nöjd med. 
 
April: 
Ja och vips så var påsken över och vi är inne i April månad. Nu håller jag på att göra mitt examensarbete vilket innebär att jag befinner mig i Lycskele varje dag. Har bara jobbat med det i en vecka men kännas som jag fått en bra start och har kommit igång. Nu känns det som att examen närmar sig, om 9 veckor så ska det vara klart och jag kommer då ta ett sista farväl av mina klasskamrater. 
Om 1½ vecka fyller min älskade år och nu har jag tage tummen ur arslet och fixat hans present. Av säkerhetsskäl har jag valt att förvara den hos mina föräldrar så att han inte hinnar den här hemma. 
 
Pararellt som jag arbetar med mitt Ex-jobb så söker jag nya jobb för fullt. Nu börjar det kännas på rikgit att jag ska ut i vuxenvärlden, det ska bli så spännande och roligt :) Jag är otroligt less på att som har med skola att göra just nu, men vem kan klandra mig då jag bara gått skola hela mitt snart 22åriga liv. 
 
Ja, här hade ni en snabb uppadatering om vad som hänt de senaste månaderna. Ska verkligen försöka att hålla bloggen vid liv nu. Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0