Onsdag 10/4

(Denna vackra bild har Elin målat åt mig, under kursen Tekniska & ekonomsika beräkningar som vi läste förra året.)
 
Har spenderat förmiddagen med att dels knopa ihop en swoot analys till projkeplanen som ska in på fredag, sen har jag även sökt jobb. Har idag skickat iväg två ansökningar så nu äre bara att vänta på att företagen ska höra av sig. Skulle vara kul men framförallt skönt att inte behöva vara arbetslös till hösten. 
Har slängt ut en kontakt till en kollega åt pappa om möjlighet till sommarjobb hos hon, på fredag skulle hon veta om det behöves vikarier. Nån som sitter på ett jobb i bakfickan? om jag får önska ska det gärna ha med media att göra, eller ett kommunikatörsjobb skulle inte heller vara fel :P 
 
Ska försöka få klart swoot-analysen nu innan lunch, då blire att kasta i sig nå mat och sedan tror jag minsan att jag tar en promenad i de vackra vädert :) 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0