Effektiva fredag

Idag har jag vare lat men ändå effektiv. Jag har varit lat på att arbeta med examensarbetet men har i allafall gjort i ordning dokumentet som ska skickas in idag så ska strax göra det. 
Har i allafll hunnit stryka undan klähögen som bara ha vare i vägen. Sedan for jag ut å sprang 4 km medans CHrille fick riva upp sängen, kände att nu vare dax att renbädda. Väl hemma efter min lilla runda pustade jag ut en stund innan jag fortastte med att skura toan, den blev så fräsh! Sedan fortsatte jag med att städa kylen, slänga lite gammla saker och toka hyllorna, Den blev som ny! Sedan tog jag en lång och välförtjänt dusch :) 
 
Ikväll fortsätter städdet i sovrummet, har tänkt att chrille får hjälpa mig så de går fort.
Jag dammtogkar och bäddar lakan och örgott så får han dammsuga och stoppa täcket i påslakanet. 
Sen blire fredagsmys!!
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0