Härlig vårkväll

Igår var det valborg och jag tillbringade min kväll hos Pauline & Andreas. Vi grillade till middag och hade en lugn och mysigt kväll med gott att dricka och äta. Kvällen avrundade vi vid halv 12 då jag cyklade hem och myste med Chrille i soffan framför en film innan läggdax. 
 
Idag har vi bara tage det lugnt, mina svärföräldrar va förbi en sväng på eftermiddagen och drack nå kaffe.
Chrille började jobba kl 14 så då såg jag en film i soffan och pysslade lite innan jag laga nå middag. Men efter middagen kände jag att jag kunde ju bara inte sitta inne hela dagen så jag tog cykeln och tampade ut till Furvik och hälsade på mamma & pappa en stund. Pappa skulle ut å gå med Molly så vi följdes till statoil innan jag trampade vidare. Väl hemma så började jag baka bröd. Blev så himla sugen efter hemmabakade frallor i eftermiddag så då slog till och gjorde en sats. Har precis tagit ut andra plåten ur ugnen. Hade tänkt vänta till Chrille kommer från jobbet med att fika men tror jag tar ett provsmak innan han kommer :) hihi
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0