Måndag

 
Då vare måndag igen, och jag ville inte alls kliva upp när väckarn ringde i morse. Tror till och med jag blev sur på Christofer när han sa att det var dax att kliva upp.
Drog mig i sängen till strax efter 8 innan jag hoppade in i en varmdusch som väckte mig lite till liv. 
Har sedan dess arbetar med examensjobbet. Har börjat dagen med att granska två av mina kurskamratersrapport och skrivit kommentarer på dem. Är strax klar med det, så kanske blir lunch efter det. 
I eftermiddag ska jag fortsätta med att jobba, har kommit så långt med projektet nu att det är dax att börja skapa filmen som jag kommit på. Ska bli spännande och se om jag får till resultatet på den som jag har det i mitt huvud. 
 
Eftersom det är måndag så är det dax för veckohandlig, tror dock inte det blir så himla mycket idag då vi har planer på att åka till Insjön till helgen :) Ska bli skönt att komma bort och bara må några dagar. 
Chrille jobbade hela förravecka så dom har jobbat in några dagar ledigt nu, så han jobbar endast i dag och i morrn. Men för min del så har jag planer på att jobba till och med torsdag innan jag tar helg. 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0