Tisdag 7 Maj

Började dagen med en orolig klump i magen, igår när jag skulle sätta igång att producera filmen hade alla mina adobeprogram valt att sluta fungera .... Försökte fixa problemet igår men det gick inte, så när det var dax att gå isäng så gick det inte att somna, jag låg och grubblade på hur jag skulle lösa problemet om jag inte fick programmen till att funka. När jag väl kommit på en lösning så kunde jag somna, dock var klockan efter 1 då, så jag var riktigt trött i morse. 
 
Lyckades i allafall rätt snabbt i morse hitta en gratisversion som jag använder mig av. Tycker det har gått rätt så bra hittils, det är nu det svåra börjar men det är riktigt roligt!! 
Hade även bokat tvätttid idag, så mellan varven springer jag ner och startar maskiner och hänger tvätt :) 
 
Idag äre även sista dagen som chrille jobbar för denna vecka, så i morrn när jag tar rast ska vi åka på jysk och köpa möbler till bakongen så det går att sitta där ute nu när solen börjar titta fram! :) 
Hoppas även att mattan vi beställt till vardagsrummet kommer snart.
 
Well, back to work!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0